Prin purtarea măştii, este suprimată ordinea, lumea fiind simbolic răsturnată cu susul în jos. Astfel, imposibilul devine posibil, sublimul devine grotesc şi aşa mai departe. Purtătorul măştii îşi pierde identitatea şi intră într-un rol care îl eliberează de reguli. Atâta doar că rolurile sunt interschimbabile. Altfel spus, masca nu este lipsită de primejdii, deoarece forţa vitală care sălăşluieşte în ea poate pune stăpânire pe purtător. Ideile de mai sus, care au fost etalate în numeroase cărţi, benzi desenate sau filme (precum The Mask – cu Jim Carrey), ţin de sfera semioticii. Dincolo de toate aceste consideraţii, fetele din imagine, surprinse în timpul unui spectacol de mişcare & dans de excepţie, la Festivalul de la Târgu Neamţ din 2015, îşi poartă cu eleganţă şi stil măştile, din raţiuni exclusiv scenografice, fără a tulbura spiritele sau a pune sub semnul întrebării ordinea lumii. Nomen Est Omen poate certifica faptul că cel puţin ordinea din program a spectacolelor a fost, în mare parte, respectată.